Kontakt
0
 

Rower na pasku Batavus Dinsdag Exclusive Plus Alfine 11

Batavus

Batavus Dinsdag Exclusive Plus to komfortowy rower o sportowej charakterystyce wyposażony w nowoczesny napęd na pasku Gates i najwyższy model piasty planetarnej Shimano Alfine 11. Jeśli szukasz roweru, który wyróżni Cię z tłumu, Batavus Dinsdag jest rozwiązaniem! Ten przyciągający wzrok rower ma wyjątkowo lekką i elegancką ramę z subtelnymi detalami i komfortową pozycją siedzącą. Geometria ramy jest wygodna i wyprostowana, co zapewnia zrelaksowaną pozycję siedzącą, abyś mógł w pełni cieszyć się każdym kilometrem! Dzięki systemowi MIK, który jest wbudowany w bagażnik tylny, możesz w mgnieniu oka przymocować wszelkiego rodzaju akcesoria rowerowe. Mocowanie sakw nigdy nie było tak proste. Nowoczesne oświetlenie Batavus Vizi wyposażone jest w czujnik zmierzchu, dzięki któremu rower automatycznie uruchamia „mocne światło” wieczorem lub w pochmurną pogodę. Jako rowerzysta jesteś zawsze widoczny dla innych uczestników ruchu i lepiej widzisz drogę, bez konieczności samodzielnego myślenia. Oświetlenie rowerów miejskich Vizi działa na dynamo w piaście, dzięki czemu wyczerpane baterie należą do przeszłości.


ROWER ZŁOŻONY I WYREGULOWANY. Rowery dostarczamy w całości złożone* i gotowe do jazdy. Przed wysyłką, rower trafia w ręce serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis. Rowery pakowane są w grube 5-cio warstwowe kartony o specjalnych wymiarach 200x120x20 cm. Dodatkowo rower jest zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy zewnętrzne jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka uszkodzenia. Każdy karton do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być przewożony. Rowery dostarczamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Poland, która gwarantuje bezpieczny i sprawny transport, każda przesyłka ubezpieczona jest na pełną wartość roweru. *do przykręcenia jedynie pedały oraz ustawienie pozycji kierownicy.

WIRTUALNA KARTA ROWERU
 
Każdy rower poza papierową kartą gwarancyjną jest wpisany do internetowej bazy rowerów, w której odnotowywany jest każdy serwis. Twój rower ma pełną historię przeprowadzonych prac serwisowych.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ
 
Przed wysyłką rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Przeprowadzamy jazdę próbną. Rower wysyłamy złożony gotowy do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU
 
Każdy przesyłka jest w pełni ubezpieczona na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy uszkodzeń mechanicznych oraz niezgodności towaru. Rowery dostarcza firma spedycyjna Raben Poland.

MOCNE STRONY PASKA ZĘBATEGO:
  • niska waga
  • czystość układu napędowego (bez smarów i innych środków chemicznych)
  • brak wymaganej konserwacji napędu (smarowanie, naciąganie, czyszczenie)
  • długa żywotność do 25.000 km (łańcuch do 5.000 km)
  • bardzo cicha i efektywna praca

batavus-finez-pasek-zebaty
Napęd paskowy Gates Carbon Drive CDN™. Linia Gates CDN™ wyposażona w tę samą technologię kordu z włókna węglowego i zębatkę CenterTrack, co system Gates premium CDX, linia CDN oferuje podstawową opcję do bardziej rekreacyjnej jazdy. Rowerzyści będą cieszyć się czystą, cichą i bezobsługową jazdą na rowerze, którą oferuje tylko Gates Carbon Drive. Wysokowydajna tylna zębatka CDX wykonana jest z wytrzymałej stali nierdzewnej, korba i przednia zębatka wykonane są z mocnego kompozytu. Pasek CDN Carbon Drive jest właściwym wyborem dla rowerzystów miejsko-rekreacyjnych z dziewięcioma włóknami węglowymi i korpusem z tworzywa sztucznego.
SHIMANO ALFINE 11 to najwyższej jakości konstrukcja, finezja, uniwersalność i płynne działanie. Najbardziej prestiżowa piasta biegowa Shimano z ogromnym 409% zakresem przełożeń, aż 101% więcej niż Alfine 8 i Nexus 8 oraz ulepszoną konstrukcją wewnętrzną poprawiającą załączanie biegów poprzez skuteczniejsze zazębianie. Ustawione pod kątem koła zębate i smarowanie olejem zamiast smaru powoduje, że zmiana biegów płynna i cicha. Alfine 11 została zatwierdzona do użytku w mieście, ale również do jazdy po górach. Dźwignia przerzutki Shimano RapidFire Plus umożliwia łatwą i niezawodną zmianę przełożeń. Wyposażona jest w mechanizm 2-WAY RELEASE i umożliwia szybką zmianę o kilka przełożeń. Ogromną zaletą biegów w piaście jest długowieczność, mechanizm planetarnych zębatek działa w środowisku zamkniętym, chroniony przed piaskiem, kurzem i warunkami atmosferycznymi. W mieście daje możliwość zmiany biegów w czasie postoju na światłach możemy zmieniać biegi i ruszyć z lekkiego biegu pierwszego.
batavus-finez-shimano-alfine 11
batavus-finez-hamulce-tarczowe
Hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro Hydro. Hamulec tarczowy o dużej, precyzyjnie odmierzonej sile hamowania w mocnej konstrukcji. Przeciwstawne tłoki zapobiegają wibracjom. Naturalny olej mineralny jako płyn hydrauliczny, przyjazny dla środowiska i nie jest toksyczny ani żrący, w rowerowych hydraulicznych układach hamulcowych optymalne medium działa. 3-palcowa dźwignia hamulcowa stanowi punkt odniesienia w branży pod względem przystępnej wydajności. Tarcze hamulcowe to Tektro o średnicy 160mm. 
Oświetlenie Batavus Vizi. Kompaktowa przednia lampka o dużej mocy światła 50 LUX umieszczona skrajnie na przednim błotniku dla zwiększenia obszaru oświetlenia drogi. Dzięki takiemu połączeniu mamy gwarancję w pełni bezpiecznej jazdy w najciemniejszym lesie lub po nieoświetlonej drodze. Lampka widoczna jest już z 3.5 km, a zasięg strumienia światła to długie 50 metrów przed kołem roweru. Batavus Vizi posiada technologię czujnika zmierzchu, który automatycznie włącza lampkę gdy robi się ciemno oraz światła postojowego dzięki, której lampka świeci do 6 minut po zatrzymaniu roweru, odpowiadają za to dwa mocne paski LED umieszczona pod głównym reflektorem. Lampka zasilana jest przez lekkie, sportowe dynamo Panasonic NRH003 umieszczone w przedniej piaście.
batavus-finez-amortyzator-przedni
batavus-finez-bagaznik-mik
Bagażnik MIK z udźwigiem 27kg. Tylny bagażnik wykonany z wysokiej klasy aluminium został zaprojektowany do bezpiecznego i wygodnego transportu sakw i koszy. Boczne pałąki mają za zadanie utrzymać sakwę na swoim miejscu, a prostu kształt platformy beż żadnych wystających elementów pozwoli na bezkolizyjny montaż każdego koszyka. Na szczególną uwagę zasługuje zintegrowany z bagażnikiem system MIK, dzięki któremu w bajecznie prosty i bardzo stabilny sposób zamontujesz koszyki i sakwy Basil zgodnie z systemem MIK. MIK to rewolucyjny system zatrzaskowy, który pozwala na montaż i demontaż sakw i koszy w sekundę ! Dodatkowo produkty z tym systemem mają wbudowany system antykradzieżowy.
Blokada koła ABUS Amparo. Rower został wyposażony w blokadę tylnego koła (frame lock) Abus Amparo oz szeklą o średnicy 8,5 mm ze stali hartowanej . Podkowa posiada specjalny otwór Abus Plug-in pozwalający na zintegrowanie dodatkowego zabezpieczenia z postaci łańcucha lub linki (sprawdź dostępne linki i łańcuchy). Taki zabieg pozwoli nam na kompletne zabezpieczenie roweru jednym kluczykiem, blokując tylne koło oraz przypinając rower do elementu stałego. W zestawie znajdują się dwa klucze z możliwością dorobienia jedynie poprzez stronę producenta podając kod zabezpieczający, co zmniejsza do minimum ryzyko dorobienia klucza przez osoby trzecie.
batavus-blokada-kola-abus-amparo
Wspornik kierownicy Batavus UP3 to nowoczesny i lekki mostek a-head oferujący różne pozycje siedzenia od wyprostowanej po mocno pochyloną. Wykonany z lekkiego aluminium, którego wysokość i kąt nachylenia można w bardzo prosty sposób wyregulować za pomocą jednej śruby, w zakresie od 0º do 90º. Trzpień wspornika wykonany jest z kutego stopu aluminium 3D, który jest znacznie lżejszy i mocniejsze. Specjalna konstrukcja i precyzyjnie obrobione połączenie zapewniają brak luzów kierownicy i bezpieczniejszą jazdę.

Rowery Batavus produkowane w Holandii od 1904r.
Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Batavus stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę
10 lat na przedni sztywny widelec
10 lat dostępność części
2 lata na lakier
2 lata na pozostałe części i osprzęt

ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone i gotowe do jazdy. Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów, ustawienie kierownicy i siodełka.
 
BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.
30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.
 

Specyfikacja Rower na pasku Batavus Dinsdag Exclusive Plus Alfine 11

Korba: Gates CDN 50T
Chwyty:
Dzwonek: Tak
Suport:
Szprychy:
Kierownica: Humpert trekking
Błotniki: SKS Germany pełne + chlapacze (made in Germany)
Dętki:
Rodzaj przerzutek: Shimano Alfine 11
Rodzaj paska: Pasek zębaty Gates Carbon Drive CDN
Kaseta / Zębatka: Gates CDC 26T
Napęd: Pasek zębaty
Pozycja: Wyprostowana
Typ hamulców: Tarczowe
Amortyzator przedni: Nie
Typ przerzutki: Wewnętrzna (w piaście)
Rozmiar opony: 28 x 1.6 (42-622)
Ilość przerzutek: 11
Blokada koła: ABUS Amparo (made in Germany)
Rozmiar kół: 28"
Hamulec przedni: Tarczowy Tektro Orion ø160 mm (hydrauliczny)
Hamulec tylny: Tarczowy Tektro Orion ø160 mm (hydrauliczny)
Lampka przednia: Batavus Vizi 50 LUX na błotniku
Lampka tylna: Batavus Vizi
Dynamo: W piaście Panasonic BEP-NRH003
Obręcze:
Wspornik kierownicy: TranzX ISO Trekking 110mm (regulowany)
Rama:
Waga: 16,9 kg (16,1 kg bez blokady koła)
Widelec: sztywny - aluminiowy
Bagażnik tylny: Racktime ALU 25kg (Tubus)
Nóżka:
Gumy na bagażniku:
Opony:
Siodełko: Selle Royal Ruvola RoyalGel (made in Italy)

Rower na pasku Batavus Dinsdag Exclusive Plus Alfine 11 opinie

Rower posiadam od maja 2022, do chwili obecnej przejechałem 13500 km, więc zdążyłem już zdobyć wiele doświadczeń. Jest to najlepszy rower w dotychczas przeze mnie posiadanych. Sprawuje się doskonale, tak w jeździe po terenach nizinnych, jak i w górach. Dość powiedzieć, że zdobył m.in Gubałówkę i wjechał pod schronisko w Dolinie Chołowskiej. Do tego zdobył wiele podjazdów z Rowerowej Bazy Podjazdów. Do tej pory jedyna awaria to koniecznośćwymiany pedałów. . Ale uwaga przed rozpoczęciem eksploatacji od razu wymieniłem opony, firmowe są zbyt nieodporne na przebicie. Również lampa przednia jest o niebo gorsza od najbardziej podstawowej. Wkurza jeszcze wpadające ciągle w rurę podsiodłową . Poza tym cudo pojazd.

Dodano Niedziela, 10-12-2023 14:34 przez ~L. Melaniuk

Rower mam od września 2022 r. i przejechałem na nim ponad 2 tys. km. Dziennie pokonuję minimum 34 km. Trasa mieszana, pół na pół. Rower ciężki i bez amortyzacji, ale to wiedziałem przed zakupem. Na codzień jeżdżę z sakwami do pracy z uwagi na możliwość zrobienia po drodze zakupów. Podobnie jak u kolegi „pk”, który napisał opinie przede mną, też miałem problem z tylnym kołem. Tylko u mnie problem zaczął się już po pierwszych 300 km. Także to chyba była jakaś wada fabryczna? Nie dało się tego wycentrować, bo ciągle działo się to samo… Z różnych przyczyn obręcz wymieniłem na inną we własnym zakresie… Od tego czasu odpukać nie mam problemów z kołem. Raz przez te wszystkie przejechane kilometry złapałem kapcia. Później okazało się, że to opiłek przebił dętkę, a nie była to wina opony. Opony wymieniłem na Schwalbe Marathon Mondial, wersję zwijaną z uwagi na niską wagę i wysoką ochronę na przebicia. Naprawdę dają fajną amortyzację podczas jazdy. W opisie stare opony były nazwane balonowymi (teraz już nie ma tego) ale one balona widziały chyba w chmurach… Rower sprawdza się dobrze do codziennych dojazdów do pracy, zakupy i nie tylko. Przerzutki Alfine 11 jak na razie działają bardzo dobrze, nie brakuje im przełożeń. Rower naprawdę potrafi jechać bardzo szybko, oczywiście jak ktoś ma siłę rozpędzić ten czołg … 😉 Pasek Gates- sprawdza się. Po co producent włożył redukcje (rurę-tulejkę) w rurę podsiodłową, w którą wchodzi sztyca? Matko jak to trzeszczy 😒((( Już nie mam pomysłu co z tym zrobić, masakra. Są też inne drobne niedociągnięcia. Człowiek chciałby wierzyć, że kupuje produkt premium i pozostaje mu tylko wymiana oleju w Alfine, ale tak nie jest. Nie wiem czy to kwestia dzisiejszych czasów, pandemii, producentów itp itd…

Dodano Niedziela, 27-08-2023 22:11 przez ~Robi

Rower godny polecenia miejskiemu rowerzyście. Kupiłem go w czerwcu 2022 roku i do tej pory (czerwiec 2023) przejechałem nim ponad 5 tysięcy kilometrów. Poniżej podzielę się swoimi doświadczeniami, które może komuś ułatwią decyzję o jego zakupie. Poszukiwałem czegoś w zastępstwie roweru miejskiego na którym jeździłem w pozycji całkowicie wyprostowanej. Główne przeznaczenie – codzienne całoroczne dojazdy do pracy na dystansie około 35 kilometrów. Dodatkowo podróżuję z torbą więc musiał być solidny bagażnik i sakwy. Nie zawiodłem się choć jazda w pozycji nieco pochylonej wymagała chwili przyzwyczajenia. Na pochwałę zasługuje obsługa sprzedażowa Rowerów Stylowych, która pomogła mi wybrać akurat ten rower. Zalety: • bezgłośny napęd paskowy, podczas pedałowania rower nie wydaje żadnych dźwięków. • manetka umożliwiająca zmianę biegów o 2 w górę lub dół. • duża sztywność roweru. • kompaktowy rozmiar roweru. • Spore możliwości regulacji kierownicy. Można jechać niemalże w pozycji wyprostowanej na czym mi akurat zależało. • Szczątkowa, ale jednak jest osłona na pasek napędowy. • Bardzo dobrze rozwiązany demontaż tylnego koła. Jedyne potrzebne narzędzie to klucz do odkręcenia śrub mocujących koło. Linkę tylnej przerzutki zdejmuje się naciskając dźwignię bez użycia narzędzi jak to było w wypadku piasty 7 lub 8 biegowej. Ponadto dzięki poziomym hakom koło po zamocowaniu (np. gdy naprawiamy przebite koło) trafia w dokładnie to samo miejsce z którego go zdjęliśmy. Dzięki temu nie zmieniamy naciągu paska i nie ma potrzeby regulacji przerzutek. Brak smaru na łańcuchu – zero brudu – rewelacja. Wady (są całkowicie subiektywne i dla innych nie muszą być wadami): • oświetlenie – przy rowerze kosztującym aż tyle spodziewał bym się lampy świecącej o wiele lepiej, ten element na pewno wymienię. Mam porównanie, gdyż w poprzednim rowerze używałem lampki Logo Busch & Muller LUMOTEC IQ Cyo T Premium senso plus 80LUX. • siodełko – wiem, że to są bardzo indywidualne preferencje ale dla mnie jest zbyt twarde. Wymieniłem je na Brooks Flyer Imperial i dopiero wtedy zrobiło się mi wygodnie. • Opony – są cienkie (po zdjęciu ma się wrażenie, że są z papieru) i podatne na przebicia, do codziennych dojazdów lepsze by były z wkładką antyprzebiciową. Po kolejnej przebitej dętce wymieniłem je na Schwalbe Marathon Plus Tour Reflex i już więcej gumy nie złapałem. • Dętki – dlaczego są z zaworem rowerowym, a nie samochodowym? • Brak przewidzianego w ramie roweru miejsca na przykręcenie koszyka na bidon. Usterki, które ujawniły się w trakcie rocznej eksploatacji i przejechaniu około 5 tysięcy kilometrów. • Konieczność wymiany łożyska w suporcie na drugim przeglądzie pozakupowym. • Konieczność przeplecenia tylnego koła, co wiązało się z zakupem nowych szprych i robocizną. W ocenie warsztatu gdzie robiłem tą naprawę, szprycha prowadząca była źle poprowadzona. Podsumowanie: Rower spełnia wszelkie moje oczekiwania. Po wymianie siodełka nie zamienił bym go na inny. Żałuję, że zwlekałem tyle czasu z jego zakupem.

Dodano Środa, 14-06-2023 11:32 przez pk