Kontakt
0
 

Rower elektryczny Sparta Smart GPS F7E

Sparta

Batavus Diva E-go rower elektryczny napędzany jest małym, prawie niewidocznym dla oka silnikiem o wielkiej mocy, japońskiej firmy Sanyo, zamontowanym w przedniej piaście. Energia czerpana jest z baterii litowo-jonowej 300 lub 400 Wh, co pozwoli Wam  cieszyć się jazdą ze wspomaganiem przez dobre 30-100 km (w zależności od wybranej opcji baterii, aktualnej opcji wspomagania, nachylenia terenu oraz warunków atmosferycznych).

Istnieje możliwość ustawienia 5 trybów wspomagania tak aby dopasować je do panujących na drodze warunków. Tryb Turbo tj. 5 opcja wspomagania pozwoli na podjechanie pod największe wzniesienie bez najmniejszego problemu. Całość napędu, sterowana jest za pomocą sterownika umieszczonego na kierownicy (tak zwanego displaya), na którym umieszczone są diody LED pokazujące stan naładowania baterii oraz aktualnie włączony tryb wspomagania.

Jedną z najważniejszych funkcji roweru jest opcja Power Assist Module, która pozwala na jazdę rowerem bez potrzeby pedałowania z prędkością 6 km/h. Funkcja ta jest także przydatna:

  • przy szybszym starcie roweru - gdy musimy ruszyć z miejsca np.  gdy rower posiada na sobie większy bagaż
  • podczas jazdy pod stromą górkę
  • podczas gdy jesteśmy zmuszeni prowadzić rower, nie musimy go wówczas ciągnąć czy pchać

Rower sprzedawany jest bez baterii. Baterię trzeba kupić osobno. Do wyboru 2 opcje pojemnościowe:

Dodatkowo 7-biegowa tylna piasta Shimano Nexus 7 podwyższa komfort jazdy, a także pozwala na bezproblemowe poruszanie się rowerem po wyładowaniu baterii. Istotna jest również stosunkowo niska waga pojazdu, gdyż tylko 25 kg + bateria ok 3 kg !!!

Bateria została umieszczona pod bagażnikiem, tak by nie przeszkadzała w normalnym użytkowaniu roweru, na baterii zostały umieszczone diody wskazujące stan naładowania. Baterie do naładowania można wyciągnąć spod bagażnika za pomocą specjalnego, rozkładanego uchwytu. Bateria na rowerze jest zabezpieczona przed kradzieżą zamkiem na kluczyk holenderskiej firmy Axa Basta, który jest równocześnie kluczykiem od podkowy tj. zabezpieczenia tylnego koła.

  • designerski układ szprych 9x4
  • paski odblaskowe na oponach
  • skórzane chwyty kierownicy
  • zabudowany łańcuch
  • tylny bagażnik z ekspanderami
  • bezpieczna blokada tylnego koła AXA Defender, do której można dokupić dodatkowy łańcuch czy linkę i w pełni zabezpieczyć rower jednym kluczykiem
  • ładowarka do roweru w zestawie

W pełni zabudowane części mechaniczne roweru pozwolą cieszyć się radością z jazdy w ubraniu codziennym tj. płaszczach, spódniczkach, szerokich spodniach itd. bez obawy o zabrudzenia.

                 Gwarancja na rowery holenderskie Batavus

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat gwarancji na dostępność oryginalnych części
10 lat na ramę 
5 lat na przedni na lakier oraz przedni widelec
2 lata na baterię oraz silnik
2 lata na osprzęt

Specyfikacja Rower elektryczny Sparta Smart GPS F7E

Chwyty: Sparta Ergo profilowane - skręcane
Producent silnika: E-motion Sparta
Zasięg: do 100 km
Umiejscowienie silnika: W przednim kole
Sterownik:
Rodzaj przerzutek:
Rodzaj silnika elektrycznego:
Bateria:
Osłona łańcucha:
Opony:
Hamulec przedni: V-brake Shimano
Lampka tylna:
Blokada koła:
Rama:
Hamulec tylny:
Szprychy:
Obręcze:
Dętki:
Lampka przednia:
Suport:
Bagażnik tylny: Steco (made in Holland)
Gumy na bagażniku:
Kierownica: Humpert City - aluminiowa jaskółka (Germany)
Wspornik kierownicy: Humpert - reuglacja wysokości i kąta
Dzwonek:
Nóżka:
Siodełko: Selle Royal FreeWay RoyalGel i elastomery (made in Italy)
Waga: 23 kg (+ 2,4 kg bateria)

Rower elektryczny Sparta Smart GPS F7E opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?