Kontakt
0
 

Rower na pasku Batavus Finez Exclusive Alfine 8

Batavus

Batavus Finez Exclusive to bezobsługowy i w pełni wyposażony rower idealny na na długie trasy jak i na co dzień. Posiada nowoczesny napęd pasowy Gates, 8 biegów japońskiej firmy Shimano Alfine 8, hydrauliczne hamulce tarczowe oraz zupełnie nowy zestaw oświetlenia. Finez to połączenie stylu i funkcjonalności. Aby osiągnąć optymalną stabilność i sztywność, rama została opracowana wspólnie z TU Delft. Rower zapewnia bardzo stabilną jazdę, a ciężar jest optymalnie rozłożony, dzięki czemu jest bardzo zwinny. Geometria ramy jest wygodna i wyprostowana, co zapewnia zrelaksowaną pozycję siedzącą, abyś mógł w pełni cieszyć się każdym kilometrem! Dzięki systemowi MIK, który jest wbudowany w bagażnik tylny, możesz w mgnieniu oka przymocować wszelkiego rodzaju akcesoria rowerowe. Mocowanie sakw nigdy nie było tak proste. Nowoczesne oświetlenie Batavus Vizi wyposażone jest w czujnik zmierzchu, dzięki któremu rower automatycznie uruchamia „mocne światło” wieczorem lub w pochmurną pogodę. Jako rowerzysta jesteś zawsze widoczny dla innych uczestników ruchu i lepiej widzisz drogę, bez konieczności samodzielnego myślenia. Oświetlenie rowerów miejskich Vizi działa na dynamo w piaście, dzięki czemu wyczerpane baterie należą do przeszłości.


ROWER ZŁOŻONY I WYREGULOWANY. Rowery dostarczamy w całości złożone* i gotowe do jazdy. Przed wysyłką, rower trafia w ręce serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis. Rowery pakowane są w grube 5-cio warstwowe kartony o specjalnych wymiarach 200x120x20 cm. Dodatkowo rower jest zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy zewnętrzne jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka uszkodzenia. Każdy karton do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być przewożony. Rowery dostarczamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Poland, która gwarantuje bezpieczny i sprawny transport, każda przesyłka ubezpieczona jest na pełną wartość roweru. *do przykręcenia jedynie pedały oraz ustawienie pozycji kierownicy.

WIRTUALNA KARTA ROWERU
 
Każdy rower poza papierową kartą gwarancyjną jest wpisany do internetowej bazy rowerów, w której odnotowywany jest każdy serwis. Twój rower ma pełną historię przeprowadzonych prac serwisowych.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ
 
Przed wysyłką rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Przeprowadzamy jazdę próbną. Rower wysyłamy złożony gotowy do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU
 
Każdy przesyłka jest w pełni ubezpieczona na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy uszkodzeń mechanicznych oraz niezgodności towaru. Rowery dostarcza firma spedycyjna Raben Poland.

MOCNE STRONY PASKA ZĘBATEGO:
  • niska waga
  • czystość układu napędowego (bez smarów i innych środków chemicznych)
  • brak wymaganej konserwacji napędu (smarowanie, naciąganie, czyszczenie)
  • długa żywotność do 25.000 km (łańcuch do 5.000 km)
  • bardzo cicha i efektywna praca

batavus-finez-pasek-zebaty
Napęd paskowy Gates Carbon Drive CDN™. Linia Gates CDN™ wyposażona w tę samą technologię kordu z włókna węglowego i zębatkę CenterTrack, co system Gates premium CDX, linia CDN oferuje podstawową opcję do bardziej rekreacyjnej jazdy. Rowerzyści będą cieszyć się czystą, cichą i bezobsługową jazdą na rowerze, którą oferuje tylko Gates Carbon Drive. Wysokowydajna tylna zębatka CDX wykonana jest z wytrzymałej stali nierdzewnej, korba i przednia zębatka wykonane są z mocnego kompozytu. Pasek CDN Carbon Drive jest właściwym wyborem dla rowerzystów miejsko-rekreacyjnych z dziewięcioma włóknami węglowymi i korpusem z tworzywa sztucznego.
SHIMANO ALFINE 8 to najwyższej jakości konstrukcja, finezja, uniwersalność i płynne działanie. Najbardziej prestiżowa piasta biegowa Shimano z dużym 307% zakresem przełożeń, aż 63% więcej niż Nexus 7 oraz ulepszoną konstrukcją wewnętrzną poprawiającą załączanie biegów poprzez skuteczniejsze zazębianie względem Nexus 8. Ustawione pod kątem koła zębate i smarowanie olejem zamiast smaru powoduje, że zmiana biegów płynna i cicha. Alfine 8 została zatwierdzona do użytku w mieście, ale również do jazdy po górach. Dźwignia przerzutki Shimano RapidFire Plus umożliwia łatwą i niezawodną zmianę przełożeń. Wyposażona jest w mechanizm 2-WAY RELEASE i umożliwia szybką zmianę o kilka przełożeń. Ogromną zaletą biegów w piaście jest długowieczność, mechanizm planetarnych zębatek działa w środowisku zamkniętym, chroniony przed piaskiem, kurzem i warunkami atmosferycznymi.
batavus-finez-shimano-alfine
batavus-finez-hamulce-tarczowe
Hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro Hydro. Hamulec tarczowy o dużej, precyzyjnie odmierzonej sile hamowania w mocnej konstrukcji. Przeciwstawne tłoki zapobiegają wibracjom. Naturalny olej mineralny jako płyn hydrauliczny, przyjazny dla środowiska i nie jest toksyczny ani żrący, w rowerowych hydraulicznych układach hamulcowych optymalne medium działa. 3-palcowa dźwignia hamulcowa stanowi punkt odniesienia w branży pod względem przystępnej wydajności. Tarcze hamulcowe to Tektro o średnicy 160mm. 
Przedni amortyzator Batavus AERFLOW 2.0. Amortyzowany widelec z płynną regulacją twardości ustawianą osobno dla lewego i prawego golenia. Aby wyregulować twardość amortyzatora wystarczy przekręcić pokrętło w jedną ze stron. Śruby do regulacji twardości zostały ładnie ukryte pod obłymi zaślepkami. Amortyzator AERFLOW oparty jest na systemie sprężyn i elastomerów dla zachowania jak najdłuższej żywotności. Skok amortyzatora to 40 mm co w warunkach miejskich jest w zupełności wystarczającą wartością. Śruby do regulacji twardości zostały ładnie ukryte pod obłymi zaślepkami.
batavus-finez-amortyzator-przedni
batavus-finez-bagaznik-mik
Bagażnik MIK z udźwigiem 27kg. Tylny bagażnik wykonany z wysokiej klasy aluminium został zaprojektowany do bezpiecznego i wygodnego transportu sakw i koszy. Boczne pałąki mają za zadanie utrzymać sakwę na swoim miejscu, a prostu kształt platformy beż żadnych wystających elementów pozwoli na bezkolizyjny montaż każdego koszyka. Na szczególną uwagę zasługuje zintegrowany z bagażnikiem system MIK, dzięki któremu w bajecznie prosty i bardzo stabilny sposób zamontujesz koszyki i sakwy Basil zgodnie z systemem MIK. MIK to rewolucyjny system zatrzaskowy, który pozwala na montaż i demontaż sakw i koszy w sekundę ! Dodatkowo produkty z tym systemem mają wbudowany system antykradzieżowy.
Blokada koła ABUS Amparo. Rower został wyposażony w blokadę tylnego koła (frame lock) Abus Amparo oz szeklą o średnicy 8,5 mm ze stali hartowanej . Podkowa posiada specjalny otwór Abus Plug-in pozwalający na zintegrowanie dodatkowego zabezpieczenia z postaci łańcucha lub linki (sprawdź dostępne linki i łańcuchy). Taki zabieg pozwoli nam na kompletne zabezpieczenie roweru jednym kluczykiem, blokując tylne koło oraz przypinając rower do elementu stałego. W zestawie znajdują się dwa klucze z możliwością dorobienia jedynie poprzez stronę producenta podając kod zabezpieczający, co zmniejsza do minimum ryzyko dorobienia klucza przez osoby trzecie.
batavus-blokada-kola-abus-amparo
batavus-finez-sztyca-amortyzowana
Amortyzowana sztyca podsiodełkowa Post Modern z płynną regulacją twardości amortyzatora. Amortyzator w sztycy Pos modern składa się z systemu różnej twardości sprężyn i elastomeru dla uzyskania maksymalnego komfortu podczas jazdy po nierównym terenie. Skok amortyzatora to około 35mm, a możliwość regulacji waha się w granicach 10-15mm w zależności od ustawionego stopnia twardości. Sztyca posiada zintegrowane jarzemko na sanki z zaawansowanym systemem płynnej regulacji kąta nachylenia siodełka.
Oświetlenie Batavus Vizi. Kompaktowa przednia lampka o dużej mocy światła 50 LUX umieszczona skrajnie na przednim błotniku dla zwiększenia obszaru oświetlenia drogi. Dzięki takiemu połączeniu mamy gwarancję w pełni bezpiecznej jazdy w najciemniejszym lesie lub po nieoświetlonej drodze. Lampka widoczna jest już z 3.5 km, a zasięg strumienia światła to długie 50 metrów przed kołem roweru. Batavus Vizi posiada technologię czujnika zmierzchu, który automatycznie włącza główną diodę LED gdy robi się ciemno oraz technologię światła dziennego dzięki, której jesteśmy widoczni także w dzień, odpowiadają za to dwa mocne paski LED umieszczona pod głównym reflektorem. Lampka zasilana jest przez lekkie, sportowe dynamo Panasonic NRH003 umieszczone w przedniej piaście.
batavus-finez-vizi-oswietlenie
Wspornik kierownicy Batavus UP3 to nowoczesny i lekki mostek a-head oferujący różne pozycje siedzenia od wyprostowanej po mocno pochyloną. Wykonany z lekkiego aluminium, którego wysokość i kąt nachylenia można w bardzo prosty sposób wyregulować za pomocą jednej śruby, w zakresie od 0º do 90º. Trzpień wspornika wykonany jest z kutego stopu aluminium 3D, który jest znacznie lżejszy i mocniejsze. Specjalna konstrukcja i precyzyjnie obrobione połączenie zapewniają brak luzów kierownicy i bezpieczniejszą jazdę.

Rowery Batavus produkowane w Holandii od 1904r.
Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Batavus stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę
10 lat na przedni sztywny widelec
10 lat dostępność części
2 lata na lakier
2 lata na pozostałe części i osprzęt

ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone i gotowe do jazdy. Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów, ustawienie kierownicy i siodełka.
 
BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.
30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Specyfikacja Rower na pasku Batavus Finez Exclusive Alfine 8

Pedały: MARWI
Suport:
Szprychy:
Błotniki: SKS Germany pełne + chlapacze (made in Germany)
Dętki:
Amortyzator: Batavus AERFLOW 2.0 by Suntour
Sztyca podsiodełkowa:
Rodzaj przerzutek:
Korba: Gates CDN 50T
Dzwonek: Tak
Kaseta / Zębatka: Gates CDC 24T
Napęd: Pasek zębaty
Pozycja: Wyprostowana
Typ hamulców: Tarczowe
Amortyzator przedni: Tak
Typ przerzutki: Wewnętrzna (w piaście)
Rozmiar opony: 28 x 1.6 (42-622)
Ilość przerzutek: 8
Blokada koła: ABUS Amparo (made in Germany)
Rozmiar kół: 28"
Hamulec przedni: Tarczowy Tektro Orion ø160 mm (hydrauliczny)
Hamulec tylny: Tarczowy Tektro Orion ø160 mm (hydrauliczny)
Lampka przednia: Batavus Vizi 50 LUX na błotniku
Lampka tylna: Batavus Vizi
Dynamo: W piaście Panasonic BEP-NRH003
Obręcze: Ryde ZAC421 Disc
Wspornik kierownicy: SATORI UP3 90mm (regulowany)
Rama:
Waga: 19,8kg (18,9kg bez blokady koła)
Bagażnik tylny: Aluminiowy z systemem MIK (27kg)
Nóżka:
Gumy na bagażniku:
Opony: Schwalbe Road Cruier
Siodełko: Selle Royal FreeWay RoyalGel i elastomery (made in Italy)
Rodzaj paska: Pasek zębaty Gates Carbon Drive CDN
Chwyty: Herrmans Click Ergo

Rower na pasku Batavus Finez Exclusive Alfine 8 opinie

Pasek i turkus mmmm 😄 im love it ~!

Dodano Czwartek, 11-03-2021 15:37 przez ~Małgosia