Kontakt
0
 

Rower elektryczny Batavus Dinsdag N7 E-go Bosch

Batavus

Batavus Dinsdag E-go to lekki rower elektryczny, wszechstronny i elegancki o sportowym zacięciu, idealny do codziennego użytku i beztroskiego pokonywania wielu kilometrów. Solidna, aluminiowa rama połączona jest z wytrzymałymi częściami, dzięki czemu będziesz czerpać przyjemność z jazdy przez lata. Dzięki nowym dynamicznym światłom do jazdy dziennej z V-light jesteś zawsze dobrze widoczny w ruchu ulicznym, dzięki czemu możesz czuć się bezpiecznie na drodze o każdej porze dnia. Dzięki 7 biegom Shimano Nexus 7 w połączeniu z bardzo mocnym silnikiem Bosch Active Line Plus umieszczonym centralnie żadne podjazdy nie będą dla Ciebie zbyt strome. Akumulator i silnik umieszczone są pośrodku ramy, dzięki czemu możesz cieszyć się bardzo stabilną jazdą.


ROWER ZŁOŻONY I WYREGULOWANY. Rowery dostarczamy w całości złożone* i gotowe do jazdy. Przed wysyłką, rower trafia w ręce serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis. Rowery pakowane są w grube 5-cio warstwowe kartony o specjalnych wymiarach 200x120x20 cm. Dodatkowo rower jest zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy zewnętrzne jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka uszkodzenia. Każdy karton do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być przewożony. Rowery dostarczamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Poland, która gwarantuje bezpieczny i sprawny transport, każda przesyłka ubezpieczona jest na pełną wartość roweru. *do przykręcenia jedynie pedały oraz ustawienie pozycji kierownicy.

WIRTUALNA KARTA ROWERU
 
Każdy rower poza papierową kartą gwarancyjną jest wpisany do internetowej bazy rowerów, w której odnotowywany jest każdy serwis. Twój rower ma pełną historię przeprowadzonych prac serwisowych.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ
 
Przed wysyłką rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Przeprowadzamy jazdę próbną. Rower wysyłamy złożony gotowy do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU
 
Każdy przesyłka jest w pełni ubezpieczona na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy uszkodzeń mechanicznych oraz niezgodności towaru. Rowery dostarcza firma spedycyjna Raben Poland.

Silnik elektryczny Bosch Active Line 40Nm zaawansowany silnik elektryczny o mocy 250 W i dużym momencie obrotowym 40 Nm, całkowicie zintegrowany z mechanizmem korbowym. System napędowy sterowany 3 czujnikami: kadencji, momentu obrotowego i prędkości, które 1000 razy na sekundę analizują cały zakres pracy silnika. Silnik został zaprojektowany z wewnętrzną przekładnią i zębatką do napędu, która obraca się o 250% szybciej niż ruch korby. Wewnętrzna zębatka, na którą nałożony jest łańcuch została zabezpieczenia przed jego spadnięciem. 4 opcje wspomagania ECO, CRUISER, SPORT i TURBO
batavus-rower-elektryczny-bosch-active-line
batavus-rower-elektryczny-bosch-purion
Wyświetlacz i sterownik Bosch Purion. Display Bosch Purion - nowoczesny i minimalistyczny komputer pokładowy z wyświetlaczem LCD. Wszystkimi funkcjami i informacjami steruj za pomocą zintegrowanych na wyświetlaczu przycisków. Sterownik został umiejscowiony po lewej stronie kierownicy dzięki czemu kontrolujesz wszystkie funkcje roweru nie odrywając dłoni od kierownicy. Sterownik posiada przycisk Walk Assist po naciśnięciu, którego silnik automatycznie napędza rower do prędkości 6 km/h - funkcja zaprogramowana w przypadku wyprowadzania roweru z garażu podziemnego, podprowadzania pod górę lub szybszego startu.
Bateria w ramie Bosch PowerPack 300/400/500Wh. Akumulator na ramie znajduje się blisko środka ciężkości roweru. Ma to pozytywny wpływ na zachowanie podczas jazdy i oferuje większą swobodę podczas montażu lub demontażu. Wysokiej jakości, trwałe akumulatory eBike firmy Bosch mają najwyższą gęstość energii przy kompaktowych rozmiarach i są lekkie. Bateria jest bardzo dobrze zabezpieczona nie wypadnie z obudowy nawet na wymagającym terenie. Po około 2,5 godziny, akumulator jest w pełni naładowany za pomocą szybkiej ładowarki 6 A (w zestawie), a 50%  naładowania jest osiągalne po 1 godziny. W pełni zabezpieczona zamkiem AXA otwieranym kluczem z blokady tylnego koła AXA Defender. Waga baterii to jedyne 3,5 kg. W zestawie z rowerem znajduje się szybka ładowarka Bosch 2A.
batavus-rower-elektryczny-bateria-bosch-na-ramie
batavus-finez-vizi-oswietlenie
Oświetlenie Batavus Vizi. Kompaktowa przednia lampka o dużej mocy światła 50 LUX umieszczona skrajnie na przednim błotniku dla zwiększenia obszaru oświetlenia drogi. Dzięki takiemu połączeniu mamy gwarancję w pełni bezpiecznej jazdy w najciemniejszym lesie lub po nieoświetlonej drodze. Lampka widoczna jest już z 3.5 km, a zasięg strumienia światła to długie 50 metrów przed kołem roweru. Batavus Vizi posiada technologię czujnika zmierzchu, który automatycznie włącza lampkę gdy robi się ciemno oraz światła postojowego dzięki, której lampka świeci do 6 minut po zatrzymaniu roweru, odpowiadają za to dwa mocne paski LED umieszczona pod głównym reflektorem. Lampka zasilana jest przez lekkie, sportowe dynamo Panasonic NRH003 umieszczone w przedniej piaście.
Piasta biegowa Shimano Nexus 7. Tylna piasta planetarna Shimano Nexus 7 idealnie spełni swoje zadanie podczas jazdy w mieście oraz na dłuższych wycieczkach w zróżnicowanym terenie. 244% zakresu przełożeń daje nam możliwość bardzo szybkiej jazdy po prostej do granicy kadencji ok 45 km/h, a najniższe biegi pozwolą spokojnie wjechać pod górę o nachyleniu do 20°. Największą zaletą biegów w piaście jest długowieczność, mechanizm planetarnych zębatek działa w środowisku zamkniętym, chronionym przed piaskiem, kurzem i warunkami atmosferycznymi. W mieście docenimy możliwość zmiany biegów na postoju, w czasie postoju na światłach spokojnie możemy zmieniać biegi i ruszyć z lekkiego biegu pierwszego.
batavus-blokada-kola-abus-amparo
Blokada koła ABUS Amparo. Rower został wyposażony w blokadę tylnego koła (frame lock) Abus Amparo oz szeklą o średnicy 8,5 mm ze stali hartowanej . Podkowa posiada specjalny otwór Abus Plug-in pozwalający na zintegrowanie dodatkowego zabezpieczenia z postaci łańcucha lub linki (sprawdź dostępne linki i łańcuchy). Taki zabieg pozwoli nam na kompletne zabezpieczenie roweru jednym kluczykiem, blokując tylne koło oraz przypinając rower do elementu stałego. W zestawie znajdują się dwa klucze z możliwością dorobienia jedynie poprzez stronę producenta podając kod zabezpieczający, co zmniejsza do minimum ryzyko dorobienia klucza przez osoby trzecie.
Wspornik kierownicy Batavus UP3 to nowoczesny i lekki mostek a-head oferujący różne pozycje siedzenia od wyprostowanej po mocno pochyloną. Wykonany z lekkiego aluminium, którego wysokość i kąt nachylenia można w bardzo prosty sposób wyregulować za pomocą jednej śruby, w zakresie od 0º do 90º. Trzpień wspornika wykonany jest z kutego stopu aluminium 3D, który jest znacznie lżejszy i mocniejsze. Specjalna konstrukcja i precyzyjnie obrobione połączenie zapewniają brak luzów kierownicy i bezpieczniejszą jazdę.
rower-batavus-wspornik-regulowany-ahead
Hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro Hydro. Hamulec tarczowy o dużej, precyzyjnie odmierzonej sile hamowania w mocnej konstrukcji. Przeciwstawne tłoki zapobiegają wibracjom. Naturalny olej mineralny jako płyn hydrauliczny, przyjazny dla środowiska i nie jest toksyczny ani żrący, w rowerowych hydraulicznych układach hamulcowych optymalne medium działa. 3-palcowa dźwignia hamulcowa stanowi punkt odniesienia w branży pod względem przystępnej wydajności. Tarcze hamulcowe to Tektro o średnicy 160mm.
Batavus Vizi V-Light LED. Rowery elektryczne z najnowszej kolekcji zostały wyposażone w innowacyjne oświetlenie LED Batavus V-Light generujące dwa rodzaje światła. Światło tradycyjne dla jak najlepszej widoczności tylnej nocą oraz innowacyjne światło malujące na drodze dwie prost linie tworzące literę V. Poziome linie mają za zadanie wyznaczyć bezpieczną odległość od mijającego pojazdu. Lampka podłączona jest do zasilania z głównej baterii w rowerze, a jej sterowanie odbywa się bezpośrednio z poziomu wyświetlacza zamontowanego na kierownicy.

Rowery Batavus produkowane w Holandii od 1904r.
Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Batavus stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.
 
PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę
10 lat na przedni sztywny widelec
10 lat dostępność części
2 lata na lakier
2 lata na pozostałe części i osprzęt
ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone i gotowe do jazdy. Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów, ustawienie kierownicy i siodełka.
BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.
30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki

Specyfikacja Rower elektryczny Batavus Dinsdag N7 E-go Bosch

Chwyty:
Umiejscowienie baterii: Na ramie (na zewnątrz)
Ilość przerzutek: 7
Rozmiar opony: 28 x 1.75 (47-622)
Typ przerzutki: Wewnętrzna (w piaście)
Typ hamulców: Tarczowe
Pozycja: Wyprostowana
E-bike: TAK
Napęd: Łańcuch
Umiejscowienie silnika: Centralnie (w korbie)
Sterownik:
Rodzaj przerzutek:
Rodzaj silnika elektrycznego:
Dętki:
Błotniki: SKS Germany pełne + chlapacze (made in Germany)
Rama:
Siodełko: Selle Royal Ruvola RoyalGel (made in Italy)
Opony:
Gumy na bagażniku:
Nóżka:
Bagażnik tylny: Racktime ALU 25kg (Tubus)
Widelec: sztywny - aluminiowy
Waga: 21 kg
Blokada koła: ABUS Amparo (made in Germany)
Obręcze:
Lampka tylna: Batavus Vizi
Lampka przednia: Batavus Vizi 50 LUX na błotniku
Hamulec tylny: Tarczowy Tektro Orion ø160 mm (hydrauliczny)
Hamulec przedni: Tarczowy Tektro Orion ø160 mm (hydrauliczny)
Rozmiar kół: 28"

Rower elektryczny Batavus Dinsdag N7 E-go Bosch opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?